El CP Sant Ramon enceta l’any amb un reeixit V Torneig 3×3 d’hoquei patins
47 equips, amb jugadors d’una vintena de clubs catalans van participar en l’esdeveniment organitzat pel club col·legial.
Una altra de les propostes esportives que es podien trobar aquest cap de setmana a Vilafranca era la cinquena edició del Torneig 3×3 d’hoquei patins. La cita exhauria inscripcions, i s’enfilava fins al límit de 47 equips participants en les diferents 6 categories. Uns 150 jugadors i jugadores representant a una vintena de club d’arreu de Catalunya.
Enguany el torneig s’ha hagut d’adaptar a les obres de millora de la Poliesportiva de Vilafranca.
A la conclusió de la jornada els guanyadors en les diferents categories eren els següents: Els Bros a prebenjamí, Sant Just Do It en benjamí, Matadores en aleví, Bèsties a infantil, Rueda Suprema en juvenil i Cafès Novell CPSR en Veterans.
Però més enllà de la vessant competitiva, l’objectiu era gaudir de l’hoquei i passar una bona estona abans que es reprenguin les lligues.
Una jornada rodona tan pels participants, com pels espectadors presents a la graderia de la Poliesportiva.










