Dijous, 19 de juny de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Alt Penedès continua reduint els índex i se situa en un 8’1% de taxa d’atur registral

A 31 de maig s’han tancat els registres a la comarca amb 4.462 persones a l’atur, amb una reducció de 89 aturats en relació al mes anterior.

A Vilafranca hi ha 1.661 aturats, 59 menys que a l’abril. A Sant Sadurní hi ha 487 aturats, un menys que al mes anterior, mentre que a Santa Margarida i els Monjos la baixada és de set aturats menys, amb un total de 293 persones registrades a l’atur i a Gelida hi ha ara 299 aturats, 15 menys que al mes d’abril.
En comparació a ara fa un any hi ha 296 persones menys a l’atur, i el més destacat és que s’ha passat d’una taxa d’atur registral del 8’7% , ara fa un any, a l’actual 8’1%.
Respecte al conjunt de Catalunya el mes de maig també ha estat molt positiu. L’atur s’ha reduït en gairebé 6 mil dues-centes persones respecte al mes anterior, i ara hi ha 319.519 aturats, un 3,4% menys que fa un any. És la xifra més baixa en un mes de maig des del 2008.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: