Divendres, 18 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca
‘El cau dels sentits’ arriba aquest dissabte a l’Auditori Maria Rosa Juncosa

‘El cau dels sentits’ arriba aquest dissabte a l’Auditori Maria Rosa Juncosa

Aquest espectacle s’emmarca dintre de la campanya ‘Cap butaca buida’.

Aquest dissabte, entre les 10 i les 12.30h, ElPetit & Imaginart s’instal·len sobre l’escenari de l’Auditori Municipal Maria Rosa Juncosa amb ‘El cau dels sentits’, un espai sensorial per explorar, relaxar-se i gaudir amb tota la família.

En aquest petit poble hi ha llocs on amagar-se com els animals en el bosc, camins que porten a casa dels altres on es troben diferents colors, músiques i sorolls i coixins que parlen, ronquen, riuen i canten.

Aquest espectacle s’emmarca dintre de la campanya ‘Cap butaca buida’, una iniciativa impulsada per Adetca, Time Out i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona.

A causa de l’alta demanda, el Servei de Cultura ha ampliat l’aforament de l’activitat. La compra d’entrades es pot fer en línia a través de la web espectacles.vilafranca.cat i a la taquilla de Cal Bolet dijous de 18 a 20h.

Foto: Artur Gavaldà

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: