Vilafranca acull la presentació d’un estudi sobre activitats gastronòmiques
Els turistes que fan activitats gastronòmiques a les comarques de Barcelona qualifiquen la seva experiència amb un 9,51 sobre 10.
Aquesta informació s’extreu de l’Índex de Reputació Online (iRON) de prop de 150 activitats diferents amb valoracions publicades a internet durant els darrers 5 anys i està recollida a l’estudi ‘Anàlisi de l’oferta de les activitats gastronòmiques als canals digitals’. Un estudi encarregat per la Diputació de Barcelona i presentat aquest dimecres al Vinseum durant els Matins del Cercle, la plataforma de serveis de màrqueting turístic que impulsa l’ens per dinamitzar el sector turístic públic i privat de la província.
Tenint en compte que Catalunya serà la Regió Mundial de la Gastronomia l’any 2025, la Diputació de Barcelona vol promoure a les comarques barcelonines el turisme enogastronòmic, que permet captar turisme de qualitat, de diferents mercats i al llarg de tot l’any.
La majoria dels turistes gastronòmics que visiten la Destinació Barcelona gasten de mitjana 5 vegades més que la resta de visitants en menjar per persona i dia durant la seva estada.