Dilluns, 20 de gener de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Exposició de Pessebres de Vilafranca s’inaugura a la Capella dels Dolors amb catorze diorames

Els pessebres que s’exposen són, com en cada edició, creats especialment per a l’ocasió, fet que els aporta un valor afegit i trets distintius que afegeix cada autor.

Com és tradicional en aquestes dates, ja ha quedat inaugurada l’exposició de pessebres a la Capella dels Dolors de Vilafranca. La mostra, que enguany acull 14 diorames fets per pessebristes vilafranquins i de la comarca, acostuma a rebre uns 14.000 visitants anualment.

En aquest sentit, Albornà afirma que el pessebrisme és un moviment viu i que és present a moltíssimes cases del nostre territori.

L’acte d’inauguració, celebrat el passat 5 de desembre, va comptar amb la presència de diverses institucions, com ara el Vinseum, les Parròquies de Vilafranca, la mateixa Associació de Pessebristes o l’Ajuntament vilafranquí. La regidora de Cultura, Àngels Dalmau, comentava l’alt valor cultural que suposen els pessebres.

L’exposició de pessebres vilafranquina se celebra des del 2006 a la Capella dels Dolors, i és una iniciativa de l’Associació de Pessebristes de Vilafranca, impulsada l’any 1951.

Enguany, la mostra estarà oberta fins al 12 de gener. Els dies feiners es podrà visitar en horari de tarda, de sis a vuit, mentre que els caps de setmana i dies festius s’obrirà de dotze a dues del migdia i de sis a vuit del vespre. A banda, enguany també es manté el pessebre a l’exterior de la Capella de Sant Joan, impulsat l’any passat.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: