Dilluns, 13 de gener de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Descobert al carrer Tossa de Mar el monòlit en record de l’accident del FC Vilafranca el 1931

L’acte, que va comptar amb la presència dels consistoris de Tossa i Vilafranca, va generar una gran expectació a la cruïlla entre els carrers Tossa de Mar i Amàlia Soler.

Una seixantena llarga de persones es van congregar aquest passat dissabte a la cruïlla del carrer Tossa de Mar, amb Amàlia Soler, per presenciar l’acte de descoberta del monòlit que recorda el fatídic accident que va patir l’expedició del FC Vilafranca l’any 1931 en aquesta localitat de la Selva, quan tornava de jugar un partit a Palafrugell.

L’accident va costar la vida de l’afeccionat Magí Güell Balaguer, i el directiu Josep Colomer Soler. Dissabte, la descoberta del monòlit comptava amb la presència del fill de Colomer: Josep Colomer i Ràfols, qui va néixer uns mesos després de l’accident, fet pel qual no va arribar a conèixer al seu pare.

En la plana institucional, l’acte comptava amb la presència de l’alcalde Francisco Romero, la regidora d’esports, Gemma Romeu i la regidora de cultura, Àngels Dalmau. També assistia l’alcalde de Tossa, Martí Pujals, i el regidor d’esports, Jaime Fonalleres. I per part del FC Vilafranca, el president Manel Ortiz i el vicepresident de l’àrea social, Lluís Montaner. Després de la ronda de parlaments es va procedir a la descoberta del monòlit.

L’acte es tenia lloc en el marc del seguit d’actes que el Futbol Club Vilafranca ha celebrat aquest any amb motiu del seus 120 anys. El proper, que servirà per cloure la commemoració de l’efemèride, serà el dinar del 120 aniversari, al restaurant Sol i Vi, el 15 de desembre. Les inscripcions es tanquen el dia 11.

Efemèrides

13 de gener
No hi ha efemèrides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: