L’onzena edició de la campanya ‘Compra a Prop’ arriba amb més premis i propostes sostenibles
La campanya de comerç local ‘Compra a Prop’ arriba a la seva 11a edició amb diverses novetats que marquen un pas important cap a la sostenibilitat i la inclusió digital. Comença aquest diumenge.
Els ajuntaments de Castellet i la Gornal, Olèrdola i Santa Margarida i els Monjos organitzen la campanya amb la col·laboració especial de l’associació de Comerç d’aquest darrer municipi. El principal objectiu del ‘Compra a prop’ és fomentar la fidelització dels clients i generar fluxos comercials entre els municipis vinculats pel Parc del Foix. A més, es busca impulsar el coneixement comercial i patrimonial entre les poblacions veïnes, creant així una xarxa de suport mutu entre els comerços locals.
Aquesta edició comptarà amb la participació de 117 establiments comercials, així com un centenar de parades del mercat, el que representa el major nombre de participants en la història de la campanya. De fet, una de les novetats principals és precisament la incorporació del mercat no sedentari dels Monjos.
‘Compra a prop’ vol atraure el públic jove amb una digitalització més accentuada així com potenciar les xarxes socials com a eina de promoció.
Les estadístiques de la campanya del 2023 reforcen el seu èxit, amb un impacte econòmic de més de 700.000 euros, un retorn de 140,90 € per cada euro invertit i l’equivalent de creació de 9,2 llocs de treball a temps complet i amb valoracions de les persones usuàries de 8,3 sobre 10.
Les dates oficials de la campanya són del 20 d’octubre al 17 de novembre, amb el sorteig de premis previst per al 22 de novembre i l’acte de lliurament pel 4 de desembre a la casa de cultura Mas Catarro dels Monjos. Aquesta és una de les accions més esperades pels comerciants i compradors locals, que cada any incrementen la seva participació i interès.
Comentaris