Diumenge, 18 de maig de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Varias, nou director tècnic i seleccionador nacional de l’absoluta masculina d’hoquei patins

Pere Varias (Sant Sadurní d’Anoia, 1975) substituirà el també penedesenc Guillem Cabestany al càrrec.

Varias serà l’encarregat de dirigir el combinat nacional masculí absolut i l’organigrama tècnic de les seleccions espanyoles d’hoquei sobre patins.

La seu de la Reial Federació Espanyola de Patinatge ha acollit aquest dilluns al matí la presentació del nou director tècnic i seleccionador nacional, que va estar acompanyat pel president de la federació, Carmelo Paniagua, i el director esportiu, Francesc Gil.

Pere Varias va començar la seva carrera professional a les banquetes al CP Calafell, equip que va entrenar en dos cicles (2011-2014 / 2020-2021), va continuar al CE Vendrell (2014-2015) i va acabar aquesta temporada passada al CE Noia Freixenet (2015-2020 / 2021-2024), club que també va entrenar en dues etapes.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: