
Castellet i la Gornal ofereix un programa d’activitats turístiques per aquesta tardor
Des de l’Ajuntament de Castellet i la Gornal s’ha impulsat ampliar l’oferta turística al municipi.
L’objectiu és atraure nous visitants i donar a conèixer el territori, posant èmfasis en la descoberta de l’entorn natural del Parc del Foix i la memòria històrica del territori.
Si es vol descobrir tota la història amagada a les diferents escultures que es troben al poble medieval de Castellet es pot fer tot vivint en primera persona l’experiència que s’ofereix a les visites teatralitzades ‘Castellet Encantat’, el diumenge 20 d’octubre o el 8 de desembre.
I per endinsar-se a la natura i el paisatge que regala el Parc del Foix es pot gaudir de les passejades guiades temàtiques que estan programades pel pròxim dissabte 14 de setembre per conèixer els ratpenats amagats en el parc i el diumenge 17 de novembre per observar els ocells que voleien el pantà tot seguint la ruta de la Font d’Horta.
Tota la informació i inscripcions a www.turismecastelletilagornal.cat.