Dimarts, 29 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Els Verds descarreguen el gamma extra més matiner de la història al Vendrell

Els Castellers de Vilafranca han completat aquest dissabte la primera td9fm de la temporada, que han defensat de valent, i que han acompanyat del tres i quatre de nou amb folre i el pilar de 6

El Vendrell va viure dissabte una diada nova enguany, la de les guanyadores del Concurs de Castells. Amb un cartell de luxe- format per Castellers de Vilafranca, Colla Vella dels Xiquets de Valls, Colla Jove Xiquets de Valls i Nens del Vendrell- la jornada va veure el castell de gamma extra més matiner de la història: la torre de nou amb folre i manilles descarregada pels Castellers de Vilafranca.

Els Verds van començar la seva actuació completant el cinquè 3d9f de la temporada i, en segona ronda, va arribar el plat fort en forma de la torre emmanillada que, tot i que no tenia les millors mides, els vilafranquins van descarregar treballant de valent i fent honor a la seva experiència amb aquest castell. L’eufòria vilafranquina va arribar al carrer Doctor Robert del Vendrell amb crits de ‘Vilafranca, Vilafranca’. En tercera ronda van plantar el segon 4d9f de la temporada i, per tancar, pilar de 6.

Per la seva banda, la Colla Vella no va sortir del tot satisfeta amb la diada vendrellenca ja que, tot i començar descarregant el seu primer 3d9f de la temporada, en segona ronda no van poder amb el 4d9f i, després de 2 peus desmuntats i també un intent desmuntat, van decidir canviar d’estratègia i plantar el 5d8 i el 4d8a. Per tancar, els de la Vella van completar el seu primer pilar de set amb folre i per primer cop a la història amb una dona a baixos.

Els Nens del Vendrell van sortir de la diada a casa més que contents ja que van aconseguir descarregar, ja en primera ronda, el 3d8, que feia cinc anys que no completaven, i que van acompanyar del quatre de vuit i de la torre de set.

Finalment la Joves de Valls va ser l’única colla que va caure, concretament del 4d8, que va cedir quan baixaven ja quints. Els vallencs van apostar en segona ronda pel 3d8 i, per tancar, també la td7 i l’espadat de 6.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: