David Toro allarga l’alegria del Vilafranca una setmana més
L’inici de lliga pels penedesencs és immillorable: 2 partits, 2 victòries. La seguretat defensiva, va tornar a ser clau en la victòria contra el Reus.
Foto de @FCVilafranca (twitter)
Dos partits, dues victòries, i dues porteries a zero. El futbol segueix mostrant la cara més amable al Vilafranca en aquest inici de lliga. Els penedesencs tornaven a guanyar aquest dissabte en el partit contra el Reus Reddis gràcies a un gol de David Toro al minut 17 de partit.
Després d’un inici amb respecte per part dels dos equips, el Vilafranca va ser capaç de portar la iniciativa, confirmant que aquest equip no té res a veure amb el de l’any passat, o al menys això sembla en les últimes setmanes.
En un dels intents d’aproximar-se a la porteria rival, la pilota pica a la mà del defensa reusenc; penal, i David Toro no falla des dels 11 metres. El davanter aconseguia el seu primer gol del curs, que anava dedicat a la criatura que està en camí.
Després del gol, la més clara li anotem a Genís Cargol, amb un xut que li va sortir massa centrat i que hagués pogut suposar el segon.
Tret del gol i l’intent de Cargol, poc més. Al segon temps el Reus va capitalitzar la bola. Molta possessió, sense perill. La defensa del Vilafranca va estar de 10. El porter local, Varo, només va haver d’intervenir al temps afegit: aturada de mèrit, però jugada anul·lada per fora de joc.
El partit es va allargar fins el 98, es va patir per aguantar, però els 3 punts es van quedar a Vilafranca.
A partir d’aqui, l’equip és un dels quatre quie de moment suma 6 de 6, juntament amb Hospitalet, Prat i Tona. Precisament aquest serà el proper rival: diumenge a les 12:30h. El partit es podrà seguir en directe per Penedès TV i Ràdio Vilafranca.