Dijous, 18 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La DO Cava va vendre l’any passat 249 milions d’ampolles, un 4,58% més que el 2021

Les vendes amb destinació als mercats exteriors representen el 69% de les vendes totals de la DO.

El president de la DO CAVA, Javier Pagés, ha destacat aquest dijous en roda de premsa que “malgrat les dificultats econòmiques viscudes en l’exercici del 2021, 2022 ha estat un any de recuperació que ha collit resultats “molt positius”.
A l’exterior, Alemanya manté la seva posició com a principal país consumidor, seguit dels Estats Units, Bèlgica i el Regne Unit. Suècia puja per primera vegada al rànquing dels cinc principals mercats mundials, seguida del Japó. Alhora, és significatiu el creixement de doble dígit en mercats emergents amb gran potencial de creixement, com és el cas de Suïssa, el Brasil, Estònia i Lituània.
Les vendes del mercat interior s’han incrementat de manera molt destacada en un 13,15%, arribant a comercialitzar 77 milions d’ampolles.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: