Reben a l’Ajuntament els joves de diversos països europeus que participen en el programa YouTo
El programa YouTo és una trobada de joves que s’organitza en el marc de les ciutats agermanades amb Buhl.
Una trentena de nois i noies de sis països europeus van ser rebuts al saló de plens de l’Ajuntament com a primer acte de la seva estada a Vilafranca dins d’aquest programa. Vilafranca és una de la ciutats agermanades com també ho són Cantú a Itàlia, Villefranche-sur-Saone a França, Calarasi a Moldàvia, Oslavany a la República Txeca i Schkeuditz a Alemanya.
Fins dijous, el grup realitzarà diferents activitats lúdiques i coneixerà de primera mà alguns dels aspectes cabdals de la cultura i els costums vilafranquins i penedesencs. Divendres ja van participar a l’assaig dels Castellers i també està prevust que visitin la casa de la festa major o els assaigs dels balls festius.
Durant la recepció a l’Ajuntament, la regidora Xell Montserrat va agraïr la presència dels nois i noies a Vilafranca i va fer un petit repàs a les principals característiques socials i culturals de la vila.