El Tennis Taula Vilafranca es reforça per intentar somiar amb l’ascens a Divisió d’Honor
Aquest passat divendres el CTT Vilafranca formalitzava la incoporació de Carlos Cucciniello com a nou jugador de l’equip.
A partir de setembre el Club Tennis Taula Vilafranca viurà la seva segona temporada consecutiva a la categoria de Primera Nacional, tercer esgraó d’aquest esport a nivell d’Espanya. L’objectiu pel nou curs serà tornar a lluitar per les posicions capdavanteres de la categoria i intentar escalar fins a la Primera Nacional.
Un repte de nivell pel qual el club ja s’està reforçant: aquest divendres, l’equip incorporava Carlos Cucciniello, jugador amb experiència a equips com els Lluisos de Gràcia, l’Hospitalet o el Club Tennis Taula Barcelona, on militava fins ara, a la mateixa categoria que els vilafranquins.
Només el temps i els resultats marcaran les fites per les quals lluitarà l’equip vilafranquí. L’ambició i la prudència són la recepta per la nova temporada.
La nova temporada pel Tennis Taula Vilafranca començarà cap a la tardor, entre l’última setmana de setembre i la primera d’octubre. Ara, però, alguns jugadors segueixen entrenant per no perdre el toc i començar el nou anys a punt.