La digitalització és clau per acostar públic jove a les petites i mitjanes empreses
Una jornada al Vinseum servia per plantejar la necessitat que les PIMES prenguin consciencia que per fer-se atractives per el públic més jove han de ser presents al món digital.
L’Auditori de Vinseum acollia aquest dijous a la tarda una taula rodona per tal de parlar sobre la importància de la comunicació digital de les PIMES per fer més atractiu i entenedor el seu producte al públic més jove.
La sessió va comptar amb la participació de la Directora General de l’INCAVI, Alba Balcells, l’emprenedor i fundador de Housfy.com, Miquel Àngel Mora, i estava organitzat per l’agència de comunicació i màrqueting digital Luma. Una de les fundadores d’aquesta empresa, Maria Bassegoda, comentava que els anys de Covid han obligat moltes empreses a introduir-se en el món digital.
Un dels missatges era també el de perdre la por a entrar al món digital, i fer-ho apostant per que sigui una porta que els permeti acostar els seus productes a un públic que es nodreix pràcticament de manera exclusiva a través de les xarxes.