Dijous, 25 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Operadors turístics nord-americans visiten el Penedès per conèixer la cultura del vi

Representants de 7 agències o turoperadors turístics nord-americans visitaven ahir cellers del Penedès per tal de conèixer la rica oferta vinculada a la cultura del vi que pot oferir el territori.

Aquests viatges de familiarització es fan en coordinació amb l’Agència Catalana de Turisme i la Diputació. Com explicava Anna Nieto, de Penedès Turisme, la voluntat era fer una presentació de tot el que ofereix el Penedès.

Nieto apunta que el públic americà sempre ha estat apreciat al Penedès, i tot i que el mercat allà és molt complex cal ser-hi present. Des del seu punt de vista, cada cop més el Penedès es considera per els operadors turístics nord-americans un complement interessant a Barcelona.

Aquest dilluns al matí van acabar la seva estada a les Caves Llopart, a Subirats, on van poder conèixer l’oferta turístic que se’ls ofereix. Àlex Beaumont, de l’Agència Catalana de Turisme, explicava que amb aquest grup s’ha visitat la Costa Daurada, les terres del Ebre i el Penedès per tal de mostrar-los propostes lligades a la cultura gastronòmica.

L’Agència Catalana de Turisme destaca que el turisme nord-americà és important, i apunta que el 2019 era el que tenia una despesa més gran per persona. La idea és potenciar el territori al voltant de la ciutat de Barcelona.

Entre els operadors que hi havia en aquesta visita a Llopart, la majoria consideraven que el Penedès podia ser una proposta interessant per complementar i veure alguna cosa més enllà de Barcelona. Tesa Totengco és la propietària de l’agència ‘Travels with Tesa’

En el seu cas, ja oferia visites al Penedès, però apuntava que és el primer cop que ella personalment visitava el territori. Explicava que ara podrà transmetre molt millor i de manera més directe el que representa la cultura del vi al Penedès.

La idea amb aquests fam trips és precisament poder oferir aquesta experiència directe als prescriptors turístics, en aquest cas nord-americans i així poder atreure un turisme que es considera de qualitat i bon poder adquisitiu.

A banda de conèixer l’oferta enoturística d’aquest celler de Subirats, els membres d’aquest grup van poder gaudir del paisatge penedesencs, un dels trets diferencials i més ben valorats per els visitants del nostre territori. La visita va acabar entre vinyes, tot fent un tats de cava.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: