UP farà una tractorada a Vilafranca en protesta per les condicions de treball al camp
Unió de Pagesos convoca el dijous 3 de març una concentració en el marc d’una campanya de mobilitzacions continuades a tot el territori.
Serà en protesta per l‘empitjorament de les condicions de treball al camp i per l’estancament de les polítiques adreçades a la pagesia.
La mobilització començarà amb una trobada dels tractors a les 8.30 hores al pàrquing de l’Hospital de Vilafranca, amb una sortida en marxa lenta fins davant de l’oficina comarcal del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i de l’INCAVI. La marxa passarà per la carretera d’Igualada, Rambla Nostra Senyora i l’Avinguda Tarragona. gora. A la plaça Àgora es farà la concentració, amb l’arribada dels tractors prevista a les 10 h. Es durà a terme una acció de protesta i reivindicació, lectura del manifest #LaPagesiaDiuProu, assemblea participativa i pluja d’idees per a noves accions de reivindicació entre les persones assistents. Al finalitzar hi haurà botifarrada per a tothom.