Dimecres, 22 d'abril de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Vilaestiueja ha tancat la segona edició amb 55 ofertes que han aplegat 1.200 espectadors

La segona edició del Vilaestiueja va tancar la setmana passada el seu programa d’activitats amb un balanç molt satisfactori tant a nivell organitzatiu com de participació.

Fins a 12 tallers amb 55 ofertes diferents han configurat enguany un programa molt ampli i variat que ha arribat a aplegar fins a 1.200 espectadors de totes les edats, des de nens i nenes fins a pares i mares.

Aquest segon Vilaestiueja s’ha caracteritzat, a més, per portar les activitats a tots els barris de la vila focalitzats en els patis de les escoles. La regidora d’Educació de l’Ajuntament vilafranquí, Txell Montserrat, repassava una segona edició del Vilaestiueja que ha posat de manifest el seu creixement.

El número d’activitats i espectacles del Vilaestiueja ha estat més gran que els de la primera edició de l’any passat. Les famílies que han participat en alguna d’aquestes activitats podran respondre, a més, una enquesta de satisfacció. De cara a la tercera edició de l’any que ve l’objectiu serà continuar millorant la qualitat i la varietat de l’oferta presentada.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: