El ple del Consell Comarcal s’ha tornat a reunir de manera presencial
La sala de sessions del Consell Comarcal va tornar a acollir el primer ple presencial. Comptava amb 11 punts a l’ordre del dia, bona part d’ells de caràcter informatiu.
Després d’uns mesos de plens telemàtics, els consellers i conselleres del Consell Comarcal de l’Alt Penedès es van tornar a trobar de manera presencial.
Els diferents grups polítics celebraven el retorn a la presencialitat, tot i que bona part d’ells reconeixien que aquesta tornada coincideix amb un moment delicat i complex des del punt de vista sanitari, amb un repunt dels contagis. Ens en parlen, Albert Tort del PSC; Pol Pagès d’ERC; Ramon Arnabat d’En Comú Guanyem i Isaac Ruana de la CUP.
El ple es va desenvolupar amb les mesures de seguretat establertes per evitar el contagi de la covid-19 com l’ús de mascaretes per part de tots els regidors.
Aquest era el darrer ple del Consell Comarcal abans de les vacances d’estiu. Durant el mes d’agost no hi ha ple. I el següent serà de cara al setembre. Caldrà esperar com estarà la situació epidemiològica per veure si es manté la presencialitat o bé es fa un pas enrere i es tornen a fer sessions telemàtiques.