Dissabte, 25 de Setembre de 2021
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Molt bona valoració per part d’establiments i compradors de la campanya ‘Fira’t al Maig’

La campanya que s’ha fet durant tot el mes de maig ha estat valorada molt positivament tant per part dels establiments participants, com pels usuaris que han realitzat compres al llarg d’aquest mes

El regidor de Promoció Econòmica, Joan Manel Montfort, ha destacat que aquesta acció és l’exemple de que davant d’inconvenients com la de no poder celebrar les tradicionals Fires de Maig, cal tenir la capacitat d’innovació per seguir impulsant l’economia i el comerç local. Montofrt explicava que hi han participat 241 establiments, 57 més que al Nadal.

L’impacte econòmic ha estat de més de 228.000€ amb un gran èxit amb la venda de VilaFrancs. En total es van posar a la venda 22.307 VilaFrancs Virtuals i 550 Vilafrancs Físics que van exhaurir-se el 24 de maig i 26 de maig respectivament.

En el cas dels VilaFrancs Físics, el 69% dels usuaris son de Vilafranca del Penedès, el 12% son d’altres municipis de la comarca i el 19% d’altres indrets de Catalunya. En el cas dels VilaFrancs Virtuals, el 79% dels compradors son de Vilafranca del Penedès, el 11% de la resta de la comarca, el 7% d’altres parts del territori català i el 3% d’altres indrets de l’estat.

La valoració dels usuaris ha estat molt positiva en conjunt. En el cas dels físics, el 93% creu que la campanya ha servit per incentivar el comerç local. En el cas dels VilaFrancs Virtuals, el 96% s’estrenava al Marketplace local Vilafranca A Prop. El 85% es mostren satisfets amb la seva compra i el 69% tornarien a adquirir VilaFrancs Virtuals. En aquesta cas, el 55% de les compres s’ha concentrat en el sector de l’alimentació.

En el cas dels establiments participants, la majoria tornaria a participar en una acció semblant i valoren amb un 7,68 els VilaFrancs i amb un 7,25 la campanya ‘Fira’t al Maig’. El 84% creu que els VilaFrancs han incentivat les compres a la vila i el 45% afirma que ha venut més gràcies a aquesta iniciativa. Montfort

Durant la campanya ‘Fira’t al Maig’ 16 restaurants de Vilafranca han ofert menús especials preparats per a l’ocasió. A més, 11 d’aquests acceptaven VilaFrancs. En total s’han servit 227 menús i s’han obsequiat els clients amb 46 ampolles de vi.

En el cas dels sortejos, en el dels 3.000€ d’automoció hi han participat 20 marques d’autom òbil i 110 compradors. El guanyador ha estat Francisco Llambrich, de Sant Sadurní. En el cas del sorteig de maquinària agrícola, on hi participaven 7 empreses i 5 compradors, el guanyador ha estat Antoni Olivella, de Sant Pere de Riudebitlles. Pel que fa a les targetes regal de 20€ de Vilafranca Comerç, s’he n’han lliurat 4.

De cara al Nadal es preveu fer una nova campanya dels Vilafrancs.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: