Dilluns, 18 d'Octubre de 2021
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Henkell Freixenet ha aconseguit resistir la crisi provocada per la pandèmia de la covid-19

Tot i el tancament del canal horeca, la paralització del mercat i les restriccions a la mobilitat i al turisme, la companyia ha aconseguit limitar l’impacte de la pandèmia.

Ha assolit una facturació global de 1.195 milions d’euros el 2020, un 7,4% menys que el 2019. No obstant això, pel que fa a les vendes de la marca Freixenet, s’ha registrat un nou màxim de vendes durant 2020 tot i la situació de pandèmia després de vendre 99,3 milions d’ampolles a tot el món, el que representa un creixement del 5.1% respecte a l’any anterior. En aquest sentit, la companyia destaca el bon comportament de Freixenet Prosecco i Freixenet Italian Rosé al Regne Unit, als països nòrdics i la regió de Benelux. Per la seva banda, el negoci de vins tranquils de Freixenet també va evolucionar positivament. La distribució de les vendes també va reflectir els efectes de la pandèmia del coronavirus. Mentre que els països del nord i del centre d’Europa es van beneficiar de les restriccions als viatges, els països del sud, dependents del turisme, van patir pèrdues importants. Tot i això, a Espanya la marca Freixenet, que inclou caves com Cordón Negro, Carta Nevada, Freixenet ICE o Elyssia, va mantenir el lideratge de la categoria de vins escumosos. Freixenet exporta més del 80% del seu producte, i la major part de les vendes es concentren a Alemanya, Regne Unit, França i els Estats Units. Per 2021 esperen un consum estable o lleugerament creixent en el segment de vins, vins escumosos i licors.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: