Junts ha estat recollint avals a Vilafranca de cara a la cita electoral del 14 de febrer
La formació ha de recollir avals ja que és el primer cop que es presenta com a partit polític a unes eleccions, malgrat que molts dels seus components ja son càrrecs electes.
Dilluns al migdia, davant de la Capella de Sant Joan, Junts va instal·lar un punt de recollida dels avals que necessita per tal de poder-se presentar a les eleccions al Parlament del proper 14 de febrer. Les diputades Elsa Artadi i Aurora Madaula van acompanyar membres de l’agrupació territorial de l’Alt Penedès en la tasca de recollida d’aquests avals.
Artadi explicava que Junts per Catalunya és en aquests moments grup parlamentari, però no existia com a partit polític fins ara. Per tant, i com qualsevol formació que concorre per primer cop a les eleccions ha de recollir aquests avals que obliga la llei electoral.
Aurora Madaula recordava que tot i ser nous com a partit, són la llista que encapçala el president Carles Puigdemont i que té la diputada al Congrés de Madrid Laura Borràs com a una altra de les cares destacades. Amb aquestes accions que estan fent arreu del territori estan assolint bones respostes i no tenen dubtes que aconseguiran sobradament els avals necessaris.
Ester Vallès, Coordinadora de Junts a l’Alt Penedès recordava que a banda de la recollida que feien dilluns, seran a Vilafranca els propers dies 2 i 3 de gener; a Sant Sadurní aquest dijous 31 de desembre i el proper 2 de gener i a Gelida el dia 1 de gener.