Els administradors venen marxandatge de la Festa Major al local de la Plaça de la Vila
Els dissabtes d’aquest mes de desembre les persones que ho vulguin podran comprar marxandatge de la Festa Major al local de la Plaça de la Vila.
Els administradors es van estrenar aquest passat dissabte amb un bon nivell d’acceptació per part dels vilafranquins. Els efectes de la pandèmia impossibiliten enguany que aquesta venda es faci en una carpa com era costum i, per tant, per comprar els productes caldrà desplaçar-se fins el local de la Festa Major. A més dels dissabtes del mes, el local estarà obert el cap de setmana de la Fira del Gall programada pels dies 19 i 20.
A més del marxandatge habitual de la festa, també es posa a la venda loteria. Els administradors esperen que la resposta del públic es mantingui en els nivells d’aquest darrer dissabte i que, a mesura que ens acostem a les dates més assenyalades del Nadal, s’incrementin les xifres de vendes de tots els productes disponibles.