Dimarts, 1 de Desembre de 2020
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Per Nadal s’impulsarà una nova campanya de Vilafrancs millorada

La campanya dels Vilafrancs forma part d’una estratègia de digitalització del comerç que va començar amb les Fires de Maig Virtuals i que continuarà amb el Market Place.

A finals de juliol es va iniciar a Vilafranca una campanya de xecs de compra, inèdita a Catalunya, destinada als consumidors vilafranquins i encaminada a ajudar als petits comerços de proximitat. Es tracta d’una iniciativa que forma part del pla de xoc de 500.000 euros dissenyat per l’ajuntament amb l’objectiu d’ajudar a les empreses a fer front a la crisi generada pel coronavirus. Recordem que amb els Vilafrancs, el consumidor paga 30€ però n’obté 50 per a compres als establiments adherits a la campanya. Segons explicava el regidor de Promoció Econòmica, Joan Manel Montfort, està previst impulsar una nova campanya millorada de cara al Nadal.

Segons Montfort, les principals incidències que s’han trobat han estat de caire tècnic ja que principalment s’utilitza una plataforma telemàtica que ha presentat, en alguns casos, dificultats d’accés a diversos usuaris. És per això que s’ha obert un punt físic al Fòrum Berger Balaguer destinat a les persones que volen obtenir els xecs i tenen dificultats per a fer-ho telemàticament. Un dels comerços adherits a la campanya és el Taller de Marcs Jaume I. El seu propietari, Jaume Milà, valora positivament aquesta campanya que finalitza el proper 20 d’octubre.Malgrat el balanç positiu, Milà creu que en un futur la campanya s’hauria d’estendre als consumidors de la comarca.

La campanya dels Vilafrancs forma part d’una estratègia de digitalització del comerç que va començar amb les Fires de Maig Virtuals i que continuarà amb el Market Place que ara està en fase de disseny però que compta ja amb una cinquantena de botigues adherides.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: