
Trobades empresarials de la mà del Consorci de promoció Turística del Penedès
Els establiments de la Ruta del Vi del Penedès en contacte tot i el confinament amb les trobades.
Des de l’estat d’alarma, el Consorci de promoció turística ha estat treballant per reestructurar el pla d’accions i definir un seguit de mesures extraordinàries necessàries per tirar endavant amb aquest nou escenari. Per tal de poder seguir teixint estratègia conjuntament amb les empreses i entitats del territori, durant els dies 29 i 30 d’abril, han tingut lloc un seguit de trobades virtuals entre el president Ramon Riera, l’equip tècnic del Consorci i agents i establiments turístics del Penedès que formen part de la Ruta del Vi del Penedès.
Realitzar aquestes videoconferències ha permès obrir un canal més de comunicació amb el sector turístic i compartir el que s’està fent des del Consorci i les propostes, inquietuds i suggeriments que tenen des del sector privat. Un treballar en comú que permet coordinar una millor estratègia turística. Les trobades, que han tingut lloc per sectors: allotjaments, cellers, restauració, empreses de serveis turístics i recursos turístics i entitats del territori han comptat amb un total de 100 participants. Durant les reunions, Riera ha traslladat al sector privat el suport per part del Consorci, i la necessitat de treballar coordinats sector públic i privat per definir estratègies comunes, que responguin a les seves necessitats i que alhora donin suport a una bona promoció i posicionament del Penedès com a destinació turística. L’empresa privada ha manifestat preocupació per saber quins seran els protocols, com i en quin moment es comunicaran, quines restriccions patirà el sector pel que fa a capacitats en els seus establiments i en les seves activitats turístiques i si aquestes mesures permetran que les activitats segueixin essent viables econòmicament.