Diumenge, 31 de Maig de 2020
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Alicia Estrada ofereix una conferència per a millorar la comunicació en el món del vi

La clau està en humanitzar la comunicació del vi ja que el vi està molt vinculat als sentiments.

Divendres passat l’Enològica de Vilafranca oferia la conferència ‘Aproximació a la segmentació motivacional dels consumidors de vi i enoturisme: com transferir emocions a la comunicació del vi, a la degustació i a la creació de productes enoturístics’ pronunciada per Alicia Estrada, especialista en comunicació i comercialització del vi i en enoturisme, en el marc del Postgrau Interuniversitari en Gestió d’Empreses

Vitivinícoles. Estrada va voler deixar clar que la xerrada es basava en un estudi que confirma que el consum de vi està baixant progressivament i en el que s’estudia quins són els motius o què motiva les persones a beure vi. L’objectiu és conèixer millor el consumidor. Estrada creu que s’ha d’humanitzar la comunicació del vi ja que el vi està molt vinculat als sentiments.

En una mateixa línia parlava la regidora de comerç i turisme de l’ajuntament de Vilafranca, Dolors Rius, tot recordant que tenim un bon producte però ens faltar polir la manera en la que transmetem els nostres sentiments relacionats amb el vi.

D’altra banda, la regidora d’educació, Xell Montserrat, va ser l’encarregada d’obrir la conferència. Abans, als nostres micròfons, ens parlava de la importància d’una formació de qualitat per consolidar Vilafranca com a capital del vi.

Al final de la conferència es va aprofitar per a presentar la quarta edició del postgrau de gestió d’empreses vitivinícoles que imparteix la Wine Business School.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: