Dijous, 25 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Vilafranca finalitza la modernització de la senyalització turística amb sis noves cartelleres

La nova senyalització tanca el procés de modernització engegat el 2016 amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Amb la finalització de la segona fase d’implantació d’aquesta nova senyalització la regidora de Promoció Turística, Dolors Rius, i l’alcalde de Vilafranca, Pere Regull, han donat per tancada la modernització que es va engegar l’any 2016 de la senyalització turística de Vilafranca.

Rius ha explicat que amb aquesta segona fase s’han substituït les antigues cartelleres amb peus d’alumini per aquestes altres cartelleres turístiques de gran format. Una actuació que s’ha fet amb el suport de la Diputació i que s’emmarca en el programa d’actuacions singulars de senyalització turística. De fet es tracta de sis nous panells informatius, situats a l’aparcament d’autocaravanes, l’espai jove La Nau, l’estació de Renfe, l’estació d’autobusos, Plaça del Penedès i la zona esportiva. D’aquesta manera s’aconsegueix uniformitzar aquesta senyalització.

La senyalització s’acompanya d’uns monòlits que complementen la informació de les diferents rutes turístiques de Vilafranca i propostes culturals de la vila; i 4 tòtems individuals més que s’han instal·lat en diferents espais com ara la basílica de Santa Maria, el Claustre de Sant Francesc, el Cementiri i s’instal·larà també al Vinseum un cop finalitzin les obres.

La informació es pot trobar en 4 idiomes, català, castellà, francès i anglès. Tots els senyals tenen incorporat un codi QR que porta el visitant directament a la pàgina de l’aplicació Inventrip on s’allotgen els continguts relatius a cada un dels punts d’interès. Així mateix, cada senyal té un beacon instal·lat que emet un senyal i es comuniquen directament amb el mòbil de l’usuari.

Pere Regull explicava també que es tracta d’un element més per tal d’atraure turisme de qualitat a la vila.

Aquesta segona fase del projecte ha tingut un pressupost de gairebé 38.000 euros, i ha comptat com ja va passar amb la primera, d’una subvenció del 75% per part de les Diputació com a actuació singular de senyalització turística dins de les Polítiques Locals de Turisme.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: