
Veïns de l’Alt Penedès també van anar a Mas d’Enric a donar forces a Carme Forcadell
2 autocars, de Vilafranca per una banda i d’Avinyonet i Sant Cugat per l’altre, van anar dissabte a Mas d’Enric per mostrar el seu suport i escalf a la que va ser presidenta de l’ANC i del Parlament.
Allà es van sumar a totes les persones que, des de diferents punts del territori, es van voler ‘acomiadar’ de la Carme Forcadell. Segons un comunicat de l’ANC de Vilafranca, «s’hi van trobar també amb la Pilar Rahola, qui va llegir el manifest de suport tant a ella com a la resta de víctimes de la persecució política posada en marxa per l’Estat espanyol». També hi van participar un saxo i un violoncel·lista i s’hi va interpretar el Cant dels Ocells entre altres cançons que el públic va cantar.
Va ser l’última oportunitat per a molts per apropar-se a Mas d’Enric i fer arribar a Carme Forcadell el seu suport per afrontar amb força el trasllat a Alcalà Meco, a Madrid, i l’inici del judici.