Dissabte, 20 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Consorci de Promoció Turística del Penedès encara el 2019 amb voluntat de continuar creixent

De cara al 2019 el Consorci vol augmentar la seva presència territorial al Penedès i consolidar-se com a destinació turística de qualitat.

L’auditori de Vinseum acollia dimecres la presentació del Pla d’Accions del Consorci de Promoció Turística del Penedès per aquest 2019, en que van intervenir representants de la Diputació de Barcelona, d’empreses del territori i de les administracions que conformen el Consorci. En totes les intervencions es posava sobre la taula el valor del Penedès com a destinació turística i els esforços fets en els darrers anys per tal de millorar tots els condicionants per afavorir l’estada dels visitants.

Entre els diferents ponents, Anna Maria Sánchez que és cap de l’Oficina de Promoció Turística de la Diputació i Directora de Màrqueting Estratègic de la Destinació Barcelona va explicar que s’està posicionant la capital catalana com a destinació enoturística. Un fet que situa Barcelona a un altre nivell.
Sánchez apostava per la complicitat de totes les administracions i actors per potenciar la marca Barcelona, i de retruc la marca Penedès que hi està englobada.

En aquest sentit, l’alcalde de Vilafranca, Pere Regull, destacava que es fa molt bona feina en la promoció turística del territori, tot reforçant la relació entre els ens públics i els operadors privats. Regull defensava la necessitat de continuar en aquesta línia per poder fer del Penedès una destinació turística de qualitat.

Així va explicar que cal ser conscients que turisme és igual a qualitat de vida per les persones que viuen tot l’any al Penedès, i que a més va lligat directament a un model de territori. Un enoturisme de qualitat i que funcioni garanteix poder mantenir el model territorial del Penedès que ens identifica. Per l’alcalde vilafranquí és important també mantenir la visibilitat de la marca Penedès.

Finalment el president del Consorci de Promoció Turística del Penedès, Sergi Vallès, recordava que l’ens és la suma de totes les administracions, empreses i entitats que hi participen. Remarcant que es fa molta feina, insistia també que cal ser capaços de sumar esforços, un terreny en el que s’ha avançat molt en els darrers anys. Apuntava de cara al 2019 alguns projectes que han de ser importants, alguns de propis i altres que venen impulsats des de fora.

Un altre repte important és continuar creixent en quan a presència del territori dins del mateix Consorci.
En l’acte al Vinseum es va fer balanç també de les accions dutes a terme al llarg del 2018, i es va fer una presentació de les noves empreses que s’han adherit al Club Enoturismepenedes en aquest darrer any.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: