Divendres, 7 de febrer de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Una aproximació als desemparats ha estat el darrer espectacle de Paraules al Claustre

Dissabte al vespre el Claustre de Sant Francesc acollia el darrer dels espectacles del cicle Paraules al Claustre d’aquest 2018.

Un muntatge amb el títol de “Sense estança”, sota la direcció i selecció de textos feta per Enric Arquimbau. Acompanyat sobre l’escenari per l’actriu Mariona Casanovas i la música d’Emili Cuenca; Arquimbau comentava que la seva intenció era parlar de la gent desemparada de totes les èpoques. Malgrat tot està focalitzat en la guerra de Síria, ja que en el moment que el va pensar, el conflicte estava molt intents.
Així doncs, a través de la paraula, i amb el suport de la música, es buscava conscienciar del sentiment d’abandó, tristesa, còlera i desengany que pateixen totes aquelles persones víctimes de la violència i el despotisme i, per tant, viuen en contrarietat i amenaça. I al mateix temps ser un clam contra l’abandonament que pateixen per part de la societat europea
Amb “Sense estança” dissabte es tancava el cicle Paraules al Claustre d’aquest 2018 organitzat per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: