Dimecres, 18 de juliol de 2018
Penedès Televisió
Ràdio Vilafranca

El pensament en màrqueting i l’adaptació al mercat centren el nou llibre de David Boada

Ès expert en l’estratègia de vendes i ha compendiat el seu bagatge en un llibre que es presenta com un repertori de noves tendències en la gestió d’una empresa pel que fa al màrqueting i les vendes.

L’empresari vilafranquí David Boada ha presentat aquest dijous al vespre el seu llibre ‘Las 5 dimensiones de la venta’ en una sessió oberta organitzada per la Federació Empresarial del Gran Penedès a l’auditori del Vinseum.

Boada és expert en l’estratègia de vendes i ha compendiat el seu bagatge en un llibre que es presenta com un repertori de noves tendències en la gestió d’una empresa pel que fa al màrqueting i les vendes.

El pensament en màrqueting i l’adaptació als canvis del mercat són dos dels conceptes fonamentals que es desenvolupen al llibre.

Per a l’empresari, el màrqueting és indispensable per a crear valor afegit.

La metodologia que planteja el llibre té com a objectiu formar i preparar un model de venedor capaç d’enfrontar-se a qualsevol incertesa, en un escenari comercial canviant i replet de dificultats contínues.

Enquesta

Per gaudir de les vacances no hi ha res com…

Programació

Ràdio Vilafranca

09:00
Penedès d'estiu
Magazín d'estiu, amb Clàudia Climent
12:00

Penedès Televisió

09:00
NX. L'entrevista
Entrevista d'actualitat, amb Mònica Hernández
10:00
L'informatiu
L'actualitat diària de Vilafranca i el Penedès

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: