Dijous, 25 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Les festa sub 25 de Vinseum busca la continuïtat amb la idea de democratitzar el consum de vi

Dissabte a la tarda va tenir lloc a Vinseum una festa especialment adreçada a la gent jove, sobretot a la franja que va dels 18 als 25 anys.

L’excusa era el lliurament de premis del concurs d’Instagram impulsat pel museu vilafranquí, que animava els seguidors de la xarxa a captar l’esperit que envolta el món del vi sota l’etiqueta #VINSEUMsub25.

El lliurament dels premis va anar acompanyat d’un tast de vins Orgànics i Orgàsmics de La Festival.

Anna Espín, estudiant en pràctiques a Vinseum, ha estat una de les persones encarregades d’organitzar la festa, que té voluntat de continuïtat.

Des de La Festival, el copropietari Àlex Virgili era l’encarregat de presentar el projecte davant dels joves. La Festival és una botiga del barri de Gràcia de Barcelona on se serveixen vins ecològics a doll.

El concepte que persegueix La Festival segueix, en certa manera, la voluntat de democratitzar el consum de vi i estendre’l entre la gent jove que busca Vinseum amb activitats com el concurs d’Instagram o els tasts especials per a joves.
El primer premi del concurs d’Instagram va ser per a la Sílvia Juárez.

El jurat del concurs estava integrat per Albert Virgili, cap de comunicació de Casa Berger – Human Vins; Núria Martí, bloguera i periodista; Marc Parellada, estudiant i instigador del primer Tast sub-21 organitzat a VINSEUM; Jordi Farré, Instagramer i conservador de VINSEUM; i Priscil·la Romero, la més jove de l’equip de recepció del museu.
El primer premi constava d’un lot de productes Organic & Orgasmic, una visita al celler de Casa Berger i una ruta a cavall per Olèrdola per a un grup d’entre 4 i 6 persones.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: