Dimarts, 15 de Juny de 2021
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Enoturisme Penedès reforça la planificació territorial i la seva plataforma digital

L’Auditori de Vinseum ha acollit l’acte de presentació del Pla d’Accions 2017 d’Enoturisme Penedès, en què s’han explicat les línies mestres per crèixer en visitants i propostes enoturístiques.

Entre les propostes que s’han posat sobre la taula hi ha potenciar i reforçar el treball coordinat entre els diferents municipis que conformen el Consorci de Promoció Turística del Penedès, com comenta la seva directora Núria Sala.
Créixer en vendes d’experiències enoturístiques al 2017, concretament un 10%, i aconseguir que les pernoctacions augmentin la seva durada és un altre dels objectius que Sala presenta com a principals per aquest any.
Pel que fa a l’any que s’ha tancat, el president del Consorci, Sergi Vallès, destaca que el 2016 ha estat molt positiu amb una feina intensa per posicionar-se i millorar tot el relacionat amb la pàgina web i les eines digitals.
Finalment, el diputat adjunt de Turisme de la Diputació, i alcalde de Vilafranca, Pere Regull, comentava que és important aquesta voluntat de treball conjunt i coordinat del Penedès per tal de poder impulsar propostes enoturístiques de qualitat. Regull recordava que va fa temps responsables de Nappa Valley als Estats Units, ja els deien als responsables penedesencs que cal aquesta aposta conjunta i treball en comú per tirar endavant. Apuntava també un refrany xinés que diu “si vols anar ràpid ves sol, si vols anar lluny ves acompanyat”.
En aquest sentit remarcava què cal preparar-se per ta que el Penedès sigui una zona atractiva per els visitants, però també per els qui hi treballen i li donen forma. Tot plegat per continuar evitant que, com s’especulava el 2007-2008 i va acabar frenant la crisi, el Penedès es converteixi en el magatzem de Barcelona.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: