Dimarts, 23 d'abril de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Mas Albornà renova la imatge corporativa

La fundació ha modernitzat el seu logotip, coincidint amb el procés intern de renovació del seu pla estratègic.

Mas Albornà centra la renovada imatge corporativa en el nou logotip. Es tracta d’una nova proposta gràfica que segueix el camí marcat per l’anterior logotip. Ara es simbolitza la nova imatge a través de quatre peces del popular videojoc “Tetris” en comptes de les de trencaclosques prèvies. El cromatisme també s’ha mantingut ja que són els colors amb els quals ja s’identifica la fundació, tot i que s’han rebaixat les tonalitats. També s’ha apostat per incorporar l’eslògan “Creem oportunitats” el qual resumeix la raó de ser de l’organització.

El procés de canvi de la nova imatge serà paulatina i afectarà tots els àmbits de l’organització: des de la retolació interna i externa fins als vehicles o materials corporatius com ara catàlegs, web o documentació. El logotip ha estat desenvolupat per l’estudi creatiu “Aquells nois tan simpàtics”. Aquest canvi en el logotip coincideix amb el procés d’elaboració del nou pla estratègic de la Fundació.

S’ha cregut que fer visible la nova etapa que inicia la fundació a través d’un canvi tan important com és una nova imatge gràfica contribueix a fer palesa aquesta voluntat d’aposta pel futur, voluntat de millora i d’adaptació al nou context en què es troba. L’antic pla estratègic és de fa 10 anys i des de llavors l’organització s’ha transformat substancialment, ja sigui en quant a mida (s’ha crescut més d’un 50% en persones) com en quant a serveis oferts (s’ha ampliat el ventall en 5 noves activitats productives).

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: