Divendres, 29 de març de 2024
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Mercat de la Carn de Vilafranca i CaixaBank engeguen una iniciativa per incentivar el comerç de proximitat

La iniciativa se situa dins de les accions de suport al petit comerç i de foment dels nous mitjans de pagament que l’entitat financera ha engegat, tant per a clients titulars de mitjans de pagament de l’entitat com per a comerços.

Les parades participants en la promoció estan degudament identificades amb la senyalització corresponent a la tecnologia contactless, de manera que és molt senzill identificar les parades on aconseguir els premis. Aquesta acció, que es du a terme en diferents mercats de la demarcació de Barcelona, complementa l’oferta per a comerços del programa CaixaNegocis, que ofereix les millors solucions de gestió, finançament i protecció als clients, i que compta amb gestors especialitzats per atendre al client en el seu negoci.
Per cada compra realitzada amb una targeta, wearable o mòbil, CaixaBank lliurarà una participació per a un sorteig de 300 polseres contactless carregades amb 100 euros cadascuna. Després del sorteig, que es realitzarà una vegada finalitzi la campanya, els 300 guanyadors rebran la notificació a través de la seva oficina.
Per apropar encara més els nous mitjans de pagament als clients, les polseres que es lliurin estaran personalitzades amb un disseny exclusiu, en el cas de Vilafranca del Mercat de la Carn.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: