Dimecres, 8 d'Abril de 2020
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La DO Penedès prioritzarà les accions promocionals a la zona metropolitana de Barcelona el 2016

Aquest mes de desembre el Consell Regulador de la DO Penedès va dur a terme la última de les reunions plenàries de l’any i en el transcurs d’una entrevista a Penedès TV el director de la DO, Francesc Olivella, ha explicat els principals acords.

En primer lloc ha explicat que la reunió del Ple es va fer a Martorell, una de les poblacions que delimiten la Denominació d’Origen Penedès, la qual va des del Pont del Diable, fins l’Arc de Barà i des de Montserrat fins el mar Mediterrani.
La sessió plenària es va caracteritzar per l’aprovació de dos punts fonamentalment. El primer va ser el donar llum verda al pressupost 2016, el qual contempla noves línies d’actuació pel que fa a la promoció i comunicació de la marca Penedès sobretot a Barcelona i la seva àrea metropolitana.
Entre d’altres es preveuen nits temàtiques de vins a Barcelona, accions amb la restauració de la DO Penedès, proposta per als restaurants de Barcelona, i d’altres millores en les accions que ja s’estan realitzant a les botigues especialitzades, en les campanyes de televisió, com el foment de l’enoturisme.
El segon acord del Ple va ser l’aprovació del projecte complementari de senyalització enoturística dels límits de la DO Penedès, el qual engloba el disseny i col·locació de més de 26 senyals que donen la benvinguda a la regió vinícola de la DO Penedès.
Francesc Olivella recorda també el treball que s’està duent a terme des de la DO per la millora de la qualitat, sobretot amb l’impuls de l’agricultura i la producció ecològica.
El pressupost de la DO Penedès per a l’any 2016 és de prop de 900.000€.

Properament, Penedès Televisió emetrà en Alta Definició (HD)

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: