Divendres, 16 de maig de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

TVE estrena aquesta nit la minisèrie Habitaciones cerradas, rodada a Vilafranca

A ¼ d’11 d’aquesta nit, la 1 estrena Habitaciones cerradas, la coproducció de TVE, TV3 i Diagonal TV dirigida per Lluís Maria Güell que es va rodar a diferents escenaris de Vilafranca.

La minisèrie adapta la novel.la homònima de Care Santos sobre els Lax, una de les nissagues més distingides de la Barcelona de finals del segle XIX i primera meitat del XX.
Adriana Ugarte i Álex García protagonitzen aquest telefilm que es va rodar a la Casa Miró de la rambla de Nostra Senyora, però també en d’altres espais de Vilafranca com la casa Pau Feliu, a la rambla de Sant Francesc, o el cementiri municipal. Altres actors que intervenen són Bea Segura, Ramón Madaula, Jan Cornet, Francesc Orella o Rosa Boladeras.
Habitacions tancades ja ha estat premiada com a millor pel.lícula al Festival Latin Beat de Tòquio, que en va acollir l’estrena.
A banda de l’estrena per la 1 de TVE, TV3 també té prevista la seva emissió.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: