L’Escola de Direcció d’Empresa de l’ADEPG prepara sessions monogràfiques sobre cultura i eficiència
L’Escola de Direcció d’Empresa s’endinsarà en el terreny del management cultural amb el monogràfic Màrqueting i comunicació en el sector cultural, que s’impartirà, al Molí de Mar, a Vilanova i la Geltrú, dijous 1 d’octubre, en horari de matí, de 10 a 2.
El contingut de la sessió es centra en les eines per la viabilitat de les institucions culturals.
La part acadèmica anirà a càrrec de la reconeguda consultora Sònia Barahona, experta en màrqueting aplicat a la gestió d’institucions culturals. La sessió comptarà amb la participació de la responsable d’Estratègia i Comunicació del Museu Nacional d’Art de Catalunya, Conxa Rodà, qui intervindrà com a convidada especial per exposar la casuística del MNAC.
Els detalls d’aquest curs es poden consultar a l’espai www.ede.cat; de manera més directa a http://www.ede.cat/index.php/institucionsculturals