Diumenge, 20 de Setembre de 2020
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La plataforma de venda en línia d’Enoturisme Penedès ha tramitat unes 300 reserves durant el primer quadrimestre de l’any

Tres anys després de la posada en marxa de la plataforma comercialitzadora en línia d’Enoturisme Penedès, continua la consolidació d’aquesta eina que recull les propostes turístiques en matèria d’enoturisme que hi ha al territori.

Segons les dades que recull l’informe del primer quadrimestre del 2015 d’Enoturisme Penedès, la plataforma ha tramitat unes 300 reserves i ha donat servei a més d’un miler de persones en total generant vendes per valor d’uns 30.000 euros. A falta de tenir les dades del segon quadrimestre, amb la temporada d’estiu encara per tancar, la plataforma està resultant una eina eficaç de cara al turista que s’interessa per les opcions enoturístiques que hi ha al Penedès.

L’informe detalla les dades de l’observatori de visites a cellers, amb més de 440.000 visitants als 76 cellers que formen part del club Enoturisme Penedès i 15.000 visitants als dos museus del vi i del cava.

Enoturisme Penedès recull també al seu informe les accions de promoció que ha fet durant els quatre primers mesos de l’any: des de reportatges a la premsa especialitzada i generalista a espais radiofònics i televisius, la participació a una desena de fires a nivell europeu i a presstrips i famtrips amb el mercat asiàtic al punt de mira, la presentació del projecte a diverses jornades o la presència destacada a esdeveniments com el Decanta de Sant Sadurní o el Microví d’Avinyonet.

Enoturisme Penedès també ha participat en accions i reunions de gestió i planificació del territori i ha centrat molts esforços en noves tecnologies aplicades al turisme, augmentant la seva presència a les xarxes socials i desenvolupant una aplicació per a mòbil de senderisme i cicloturisme.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: