La imatge gràfica de la Festa Major de Vilafranca recollirà fets històrics i històries personals tan en el programa com en el cartell
Els administradors han citat als mitjans de comunicació a l’oficina Km 0 de l’Enoturisme Penedès per presentar la imatge gràfica de la Festa Major de Vilafranca del 2015, que és obra de l’estudi de disseny “Aquells nois tan simpàtics”.
Dos dels membres de l’equip, els vilafranquins Joan i Marta Monsarro, van explicar la seva proposta mostrant algunes de les moltes imatge que acabaran sent realitat. Durant l’acte s’ha presentat el logotip que acompanyarà la imatge gràfica, de color vermell i inspirat en un domàs. El dissenyadors recorden en primer lloc que aquest és l’any de Vilafranca Capital de la Cultura Catalana, i amb aquest motiu han plantejat alguna cosa que va més enllà d’un logotip. D’aquesta manera es plantegen recollir moments emblemàtics de la festa, com el primer pilar de sis descarregat pels Verds a la Diada de Sant Fèlix de 1972 i d’altra banda també volen recollir històries personals. La inspiració pel disseny va de la revista Life, que plasma moments històrics. La proposta no només afectarà la imatge gràfica sinó el mateix programa de la Festa Major i el cartell. De fet no serà un cartell sinó que serà una multitud de cartells, convertint Vilafranca en una exposició de la Festa Major durant uns quants dies. Per fer-ho possible demanen la participació ciutadana amb el lema “Vine a fer història”, i animen a tots els vilafranquins a enviar fotografies amb la seva història al correu electrònic . Les imatges recollides s’exposaran en format cartell o s’inclouran en el programa de la festa major.