Divendres, 8 d'agost de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Pere Regull ha felicitat les festes als residents de les llars i residències de gent gran de la vila

Al llarg de dilluns l’alcalde Pere Regull, acompanyat de regidors i tècnics municipals, ha visitat les llars i residències de gent gran de Vilafranca per tal de participar en algunes de les activitats festives que han organitzat al voltant d’aquestes festes de nadal, i aprofitar també per felicitar les festes als usuaris d’aquests serveis.

És el cas per exemple de la residència assistida del Centre Socio Sanitari Ricard Fortuny, que ha visitat el matí de dilluns. La gerent del centre, Roser Aguilar, comentava que en el cas del seu centre són unes dates que es viuen amb molts contrastos, ja que tenen 107 usuaris tots ells amb necessitats de ser assistits; però al mateix temps amb realitats socials i sanitàries també molt diverses.

En aquest centre per exemple es programen activitats que van des de manualitats que fan els mateixos usuaris per guarnir el centre, a recitals, visites, i altres. Comenten també que en aquestes festes, hi ha residents què poden marxar per exemple a fer dinars amb les seves famílies; però què per els que per algun motiu no poden fer-ho, en el mateix centre preparen celebracions i activitats especials per les festes.

Per la seva banda, Pere Regull comentava que aquest tipus d’activitats són també importants, ja que serveixen per felicitar les festes i al mateix temps conèixer les realitats i necessitats de les persones que estan ingressades en els centres.

Al llarg de dilluns al matí, a banda del Ricard Fortuny, l’alcalde s’ha acostat també a la residència Mare Ràfols i a la de la UEBE. A la tarda ha estat a la residència Inglada Via i al Centre de Dia del Casal d’Avis del carrer Peguera.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: