Dimarts, 22 de juliol de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Teatre Cal Bolet i l’Auditori Municipal de Vilafranca participen en la campanya “Escena 25”

L’Ajuntament de Vilafranca participa en la segona edició d’Escena 25, una campanya del Departament de Cultura de la Generalitat que facilitarà als joves l’accés a entrades per als espectacles durant els mesos d’octubre i novembre.

La campanya permetrà també donar a conèixer entre els joves les programacions estables dels equipaments públics i privats.

En la campanya hi col·laboren més de 70 teatres i sales de concerts de Catalunya, que oferiran milers d’entrades destinades al públic entre 18 i 25 anys, entre els quals hi ha el Teatre Cal Bolet i l’Auditori Municipal de Vilafranca.

Escena 25 facilita una aportació de 25 euros per jove per assistir a espectacles d’arts escèniques o música en viu. Per tal de participar a Escena 25, els joves s’han d’inscriure a la plataforma www.escena25.cat, on han de seleccionar i  reservar els espectacles i els concerts als quals vulguin assistir per, posteriorment, recollir l’entrada a la taquilla de l’equipament. Els inscrits poden recomanar els espectacles a un amic, que haurà de tenir també entre 18 i 25 anys, per anar-hi plegats.

L’any passat es va fer la primera edició d’Escena 25, en què van participar 84 equipaments, hi va haver 268 espectacles, a 39 poblacions de Catalunya, 25.459 joves es van donar d’alta al web d’Escena25 i finalment es van reservar 8.465 entrades.

Des del Teatre Cal Bolet i l’Auditori Municipal de Vilafranca ja s’han ofert a la campanya 9 espectacles de la temporada dels mesos d’octubre i novembre.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: