Dissabte, 14 de juny de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La Xarxa Unitària pels Drets Socials al Penedès i la Coordinadora 1 de maig Penedès organitzen una manifestació a Vilafranca

Aquestes dues entitats han preparat al voltant del proper 1 de maig dues activitats. La primera serà el dilluns 28 d’abril, a les 10 del matí a la sala 1 de l’Escorxador, on es farà una xerrada sobre les lluites laborals al Penedès.

En aquest acte hi intervindran treballadors de SCA Mediona, Elèctrica Güell, Robert Bosch, els Hospitals comarcals de Vilafranca i del Vendrell i membres de l’Assemblea d’Aturades del Baix Penedès per explicar les seves respectives problemàtiques.

D’altra banda, i coincidint amb l’1 de maig, s’ha organitzat una manifestació amb el lema “Contra el capital, justícia social”, que s’iniciarà a les 12 del migdia a la plaça de Jaume I. Abans de començar la marxa es duran a terme activitats infantils i es donarà lectura al manifest de l’acte. Des dels diferents col·lectius i organitzacions implicades en la convocatòria entenen que és prioritari sortir al carrer per defensar el que des de les institucions estan retallant així com per  defensar els drets laborals i socials.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: