L’Associació de Masies del Penedès registra una ocupació del 80% per Setmana Santa
La quarantena d’allotjaments rurals de l’Alt i el Baix Penedès agrupats a l’Associació de Masies del Penedès ha millorat els índexs d’ocupació respecte la Setmana Santa de l’any passat. Per tant, al sector hi ha satisfacció.
Aquest 2014 han registrat una ocupació al voltant del 80% concentrada sobretot a partir de Divendres Sant, com explica Josep Cuscó, vocal de l’Associació de Masies del Penedès.
La majoria de turistes provenien de l’àrea metropolitana de Barcelona.
Els membres de l’Associació de Masies del Penedès es mostren optimistes amb la recent estrenada campanya del 2014. Per als mesos d’estiu, sobretot juliol i agost, ja tenen un 50% de reserves, bàsicament de francesos, anglesos i del nord d’Europa. I quant al turista nacional, comencen a rebre trucades pel pont de l’1 de maig, però encara no tenen reserves en ferm.
L’Associació de Masies del Penedès compta amb una quarantena de cases de pagès, de poble, masies o allotjaments rurals repartits entre l’Alt i el Baix Penedès amb l’objectiu de fomentar i promocionar el turisme rural a les comarques de la DO Penedès.