La plantilla de Castellet i la Gornal demana a la direcció claredat i un futur dins del grup Robert Bosch
Els treballadors de la fàbrica de l’Alt Penedès han iniciat mobilitzacions. Ho han fet aquest dissabte en el mercat setmanal de Vilafranca.
El comitè d’empresa de la fàbrica de Robert Bosch a Castellet i la Gornal rebutja totalment la venda de la fàbrica anunciada per la direcció. Els treballadors recorden que han estat oberts als sacrificis i que han millorat la competitivitat de l’empresa. Per això no volen donar per perduda la seva feina i mantenen l’esperança de continuar dins del grup.
Els representants sindicals, que han rebut suport de treballadors i de la societat penedesenca, consideren que s’està produint una discriminació amb la planta de Castellet i se senten traïts.
Recorden que el passat octubre la direcció va plantejar 110 baixes i que ara, sense previ avís, es volen vendre la fàbrica. Consideren que no s’ha asabut gestionar de manera objectiva la viabilitat, tenint en compte que en els darrers deu anys s’ha reduït un 60% el nombre de treballadors de la planta.
El comitè d’empresa té prevista una reunió a Madrid aquest dimecres amb la direcció del grup a Espanya.
A més de la mobilització al mercat setmanal de Vilafranca també dissabte es van manifestar a Castellet al pas de la volta ciclista, i el proper cap de setmana ho faran a Barcelona.