Dilluns comença l’enderroc de l’edifici de l’antic cinema Victòria
Les obres d’enderroc de l’edifici de l’antic cinema Victòria, situat a la cantonada del carrer del Migdia amb el passatge d’Alcover, començaran dilluns.
Aquests treballs de demolició són un pas previ per a la construcció d’un edifici amb 12 habitatges per a gent gran i un equipament en planta baixa també destinat a la gent gran, fruit de l’acord signat entre l’Ajuntament amb la propietat, el Centre Agrícol.
Els treballs d’enderroc de l’edifici poden afectar el trànsit al carrer del Migdia, entre el carrer del Casal i el carrer de Cal Bolet, en moments puntuals de càrrega i descàrrega de runes i d’enderroc de la façana. També poden afectar el pas de vianants al passatge d’Alcover en moments puntuals per la col·locació de maquinària.
Està previst que les obres s’allarguin durant sis setmanes.