A partir de dilluns 24 de febrer ja es podran bescanviar les targetes gratuïtes per al bus urbà de Vilafranca
L’Ajuntament de Vilafranca començarà a bescanviar, a partir del proper dilluns 24 de febrer, les targes que permeten accedir de manera gratuïta al bus urbà de la vila. Les noves targes han estat emeses per la pròpia empresa concessionària del servei i n’hi ha de tres tipus.
Per a persones majors de 65 anys; per a persones amb mobilitat reduïda, que tinguin acreditada aquesta condició amb la targeta que expedeix la Generalitat on es reconeix el grau de disminució i de mobilitat; i per a les persones acompanyants de nens i nenes que disposin de la targeta T-12.
Per a recollir les noves targetes, les persones interessades s’han d’adreçar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, situada a la planta baixa de l’ajuntament durant els matins de dilluns a divendres, en horari de 2/4 de 9 del matí a 2 del migdia. També ho poden fer durant les tardes de dilluns a dijous, en horari de 2/4 de 5 a 7.
En el moment de recollir les noves targetes, les persones que disposin de les antigues hauran d’entregar-les a les dependències de l’ajuntament. En el cas de persones que no disposin de les targetes antigues o bé que sigui la primera vegada que la demanin, hauran de portar el seu DNI i en el cas de persones amb mobilitat reduïda, el carnet acreditatiu de la Generalitat o bé la targeta T-12 en el cas de persones acompanyants de nens i nenes que la tinguin.