Tertúlia per a emprenedors
El Centre de Serveis a les Empreses NEXES de Sant Sadurní organitza una Tertúlia per a emprenedors sobre la Protecció de dades dels negocis.
En aquesta sessió, que tindrà lloc el 7 de febrer a les 12 del migdia, es tractarà com adaptar la documentació de l’activitat econòmica per garantir la protecció de dades personals, tal com disposa la Llei de Protecció de Dades.
El format de la tertúlia serà de participació reduïda, amb una mitjana d’assistència de 6 a 8 emprenedors i un ponent en actiu expert en protecció de dades. La durada serà d’unes 2 hores i fonamentalment pràctica, ja que els emprenedors exposaran els seus casos, i s’assessorarà de forma personalitzada per cada tipus de negoci.
Per als emprenedors interessats en assistir-hi, cal prèviament inscriure’s a Nexes, Centre de Serveis a les Empreses, carrer Doctor Barraquer 3-5, telèfon 931 185 195