Divendres, 18 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El Casal de Vilafranca projecta el documental “Casas para Todos”, que dissabte s’acompanyarà d’una xerrada sobre el dret a l’habitatge

Plantejades de sobres totes les qüestions al voltant del que es va etiquetar periodísticament com ‘bombolla immobiliària’, el documental “Casas para todos” va directament a les respostes. Mostra imatges més eloqüents que qualsevol anàlisi, un panorama d’urbanitzacions abandonades, fallides i esperpèntiques.

El film del director alemany Geron Wetzel, recorre les urbanitzacions Ciudad de Valdeluz a Guadalajara i Seseña, prop de Madrid; els ressorts Polaris World de Múrcia i Marina d’Or "ciudad de vacaciones" de Castelló, a més , no deixa de retratar l’aeroport de Castelló. Tots ells paisatges absurds. Retrata per tant la imatge sempre decebedora del despertar d’un gran somni.

Les projeccions es fan aquest divendres a un quart de nou de la nit i dissabte a les sis de la tarda. En la sessió de dissabte al finalitzar la projecció, els coordinadors de l’àmbit del dret a l’habitatge d’ICV, Paco Morales i Fuensanta Alcalà, reflexionaran sobre les opcions de futur davant l’emergència “habitacional” que representen els milers d’habitatges buits, mentre l’accés a l’habitatge segueix privat a moltes famílies.

L’accés a la xerrada, que es fa a la mateixa sala del Casal, és gratuït i obert a tothom.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: