Som Sant Sadurní ha volgut aprofitar la campanya nadalenca d’enguany per potenciar els valors del comerç de proximitat
Per fer-ho l’entitat ha dissenyat un cartell de la mà d’en Jesús Fariñas on es comuniquen 10 valors escollits per l’entitat comercial: proximitat, vida, estalvi, qualitat, amabilitat, confiança, fidelitat, comerç, serveis i cava. El més nou de la campanya nadalenca d’enguany és sens dubte el vídeo nadalenc en el què són els propis empresaris i comerciants els encarregats de transmetre tots aquests valors als clients.
Aquest Nadal SOM Sant Sadurní premiarà els seus clients celebrant el 24 de desembre un sorteig especial de 1.000 euros entre totes aquelles compres realitzades amb la targeta de fidelització entre el 2 i el 23 de
desembre. També s’obsequiarà amb lots de Nadal amb cava i torró i xecs regal de 20 euros entre els clients que omplin les butlletes de participació a qualsevol dels comerços i empreses de Som Sant Sadurní durant les seves compres nadalenques fins el 3 de gener.
Com ja és tradicional, per complementar la campanya comercial de Nadal, s’ha organitzat un Caga Tió popular i solidari el proper dissabte 21 de desembre de 2/4 de 6 de la tarda a 2/4 de 9 del vespre a la plaça de l’Ajuntament. La recaptació anirà en benefici de l’Associació Qui té a Qui d’ajuda als discapacitats.